22 April 2011

BLIZ-MIMPI YANG MATI (sejarah lagu dalam hidupku)

korang.. korang pernah dengar lagu nie tak? huhu.. lagu nie dah lame.. tapi tyme aq dgar x rase pon dah basi.. credit untuk BLIZ.. memang bez ar.. lagi-lagi bile dengar bunyi bass drum dye.. syok~ huhu

"weh, kawen jom"

hmm kalo korang dapat msg nie ape yang korang rase? gile? mabuk? blank?blur? gile3...

yang penting aq enjoy ar walopun gile-gile ngan makhluk nie.. so, satu hari tyme aq dalam kereta.. aq boring-boring dengarlah MP3 aq.. ttbe.. teringat ayat orang ajak aq kawen! haha.. biaselah.. tgah boring.. amik enset... msg dye skali,, tepat pade lagu BLIZ-MIMPI YANG MATI, aq xde point nak cakap ape kat dye.. aq bg lirik lagu nie.. suruh dye teka.. haha.. amik ko! dye tak dapat teke,, aq bg dye task .. suruh cari dalam mase yang sme aq dedicated lagu nie kat dye... so! layanlah lagu nie~

Tak sengaja genggamanku terbuka
Lantas ku gapai bintang yang berjuta
Bintang yang kuimpikan menerangi
Takkan kubiarkan berlalu pergi

Andai benar kau menjadi milikku
Mencintaimu menjadi sumpahku
Namun jika hadirmu satu mimpi
Aku rela tidur sepanjang hari

c/o : Kutunggu mentari di hujung siang
Tak kusangka awan hitam menjelang
Sumpahku jadi tak pasti
Nyatalah mimpi, mimpi yang mati

Genggaman tanganku terbuka sepi
Mendambar dirimu satu ilusi
Bintang yang kugapai tak berpanjangan
Hadirmu di dunia hanya pinjaman

Kutunggu mentari di hujung siang
Tak kusangka awan hitam menjelang
Sumpahku jadi tak pasti
Nyatalah mimpi, mimpi yang mati

Kutunggu mentari di hujung siang
Tak kusangka awan hitam menjelang
Sumpahku jadi tak pasti
Nyatalah mimpi, mimpi yang mati

Kutunggu mentari di hujung siang
Tak kusangka awan hitam menjelang
Sumpahku jadi tak pasti
Nyatalah mimpi, mimpi yang mati


dedicated khas buat sorang my BEZFWEN~

siapa? org yang dapat lagu nie.. tahulah siapa yang dapat~ hehe..






No comments:

Post a Comment