29 June 2011

Aik? Contest Hilang?

Alhamdulillah..
kajian aku hampir berkesan.. tapi aku x sanggup melihat umpatan yang dapat...
bukan pageviev, bukan page rank, bukan followers juga
ni pandai-pandai korang lah.. mengumpat nanty orang yang di umpat dapat apa?
chill :-)

berkaitan dengan FOLLOWERS pitcure aku kat atas nie,
korang yang terus duk kutuk dan tanye-tanye memang sengal.. adoyai kate blogger,
mestilah IT-thinking.. gadget macam tu, mudah-mudah je kita boleh kesan ia sebagai gambar..
adoyai..

korang tengok.. kenapa background gadget follower tu tak transparent kan? hah! itu namanya GADGET GAMBAR.....memang tahu nak kutuk orang ja.

PENIPU? haha.. kreatif namanya.. kalau aku ada FOLLOWERS banyak-banyak sekalipun, adakah mereka akan memberi aku duit.. alah.. title je followers tapi tak follow juga.. yang penting korang semua dimuka bumi ini sedara aku seislam (yang islam) dan yang tak kita sedara juga.. sedara semakhluk kan.. konklusiny KITA SEMUA KAWAN.

KENAPA SESETENGAH BLOGGER NI MEMANG SUKA CARI KESALAHAN ORANG SEMATA-MATA NAK JADIKAN BAHAN UNTUK MENINGKATKAN PAGERANK DIA?

haha.. come on ar..memang kita di beri peluang di blog untuk meluahkan isi hati, tapi tak payahlah sampai menunjukkan keburukkan diri kita yang penuh dengan sikap mazmumah.
Nak tegur ikut cara baik. Thankz buat abang FM dari SB..
betul apa orang cakap, adanya pihak bertanggungjawab dalam blog nie.. so.. contohilah dia.
jangan macam HAMBA ALLAH tu..

oklah sekian sahaja.

SELAMAT BER BLOG...

P/S: sorry buat korang marah letak contest kat event, juz nak tengok sejauh mana sahsiah diri seseorang blogger yang tahu berkata-kata di dalam blog.

1 comment:

  1. dah baca dari dua sumber yang berbeza.
    maaf la, aku pun newbie jugak. jadi tak suka bergaul sangat dengan blogger yang lain...
    apa2 pun yang telah berlaku, biarlah jadi pengajaran buat kita semua...sabar ya....tinggalkan la link kat mana²....nanti orang singgah la...contohnya masa nak komen bloh lain, tinggalkan la link entri kita kat bawah....aku selalu buat macam tu....
    jarang pon ping kat grup fb....ok kalo rajin singgah la blog aku okeh

    http://azlanthetypewriter.blogspot.com/

    ReplyDelete