16 June 2011

Bagi mereka yang berpasangan.. X ELOK!

Firstly memanglah tak elok untuk berpasangan lagi-lagi bile usia tak cukup dewasa
tengok cam sye.. haha WALHAL!



urm.. tadi aku jalan-jalan naik bas NADI PUTRA dari perpustakaan sampai ke rumah.. tup,tup,tup.. nmpak sepasang kapel nie.. kapel mean pasangan kan? so mybe suami isteri.. (sangke baik je ;-) )
even suami isteri pon kan.. satu bende yang aku mule terfikir....
cop3x! aq bahagi kepada dua situasi...

1- camni.. kalo lelaki nye pakai seluar panjang, baju smart2.. ada style gitu tapi
X ELOK kalau perempuannya tak pakai tudung! hmm.. sama juga kalau pakai tudung tapi pakai ketat-ketat! sendat sana sini.. eeeuuuuwwww!

2- kalo perempuannya bertudung dan berpakaian sopan.. tapi lelaki kalau pakai seluar pendek konon nak nampak URBAN pegh.
X ELOK juga! kalau pakai seluar panjang pon tapi tak pakai baju nampak pusat pentadbiran.. pon same je.. huhu



kurang BALANCE lah.. sorg SOPAN sorg tak... x sweet gitu! haha.. so kan bez kalo due-due pakai yang sopan-sopan.. ape laki kat sebelah uh suke ke hak dye mase jadi suami misalnya rambut perempuan di sebelahnya telah pon menjadi santapan umum.. adakah ini concept kepada SHARING IS CARING? pikir2 lah..

No comments:

Post a Comment