26 June 2011

contest belog paling comel



Salam semua!
contest lagi?? haha..

aku mule-mule was-was juga nak masuk sebab syaratnye 20 orang je..
tapi aku tanye adminnye, lagi 18 kosong tu yang aku terus masuk..

Setahu aku lah.. contest nie untuk blog-blog yang comel bukan blogger comel kan?
kalau blogger comel kompem aku kalah.. aku hensem je.. tak comel haha! :-)

untuk tagged kengkawan.. aku tag AZRI JOHAN lah.. popular gak blogger nie.. nak tgok blog die? klik je kat nama dia..

ok2..hmm.. hadiah untuk contest nie lumayan juga.. huhu...

HADIAH

1.Voucher diskaun Annual Pass ke Genting Highland+bowling game dan topup RM10 (maxis dan celcom shj)

2.Voucher Sky Venture Genting Highland+Backround atau Header belog


~sekian itu saja~
...link email sudah di kirim...







No comments:

Post a Comment