13 June 2011

GABUNGAN PELAJAR 1MALAYSIA


Kali ni nak share sesuatu yang berada di Facebook..
Korang suke Facebook kan, kan, kan..
Same with me la..
Anyway, aku nak share dengan anda mengenai group HOT di FB..






"Group ini ditubuhkan pada 19/4/2011 jam 3.00 pagi.
Oleh kerana saya selaku admin pada waktu itu terkebil-kebil memikirkan mase depan,
Dan kebetulan plak ade pergaduhan yang berlaku dalam sebuah group yang aku join,
so aku membuat keputusan untuk membina satu group berasaskan gagasan 1Malaysia, setelah medapat persetujuan rakan seperjuangan cewahhh!!
Setelah siap, (skema gile) aku memohon kerjasama rakan-rakan dari SBP, SMKA, MRSM, Vokasional dan Harian untuk menjadi admin bersama.
Semoga perkongsian ilmu dapat dijalankan bersama"

-Zharif Nizam


CREDITS to admins:

(klik untuk add kat FB)
Zharif Nizam

No comments:

Post a Comment