19 June 2011

LAPTOP MANA BAGUS?

tak bgus?? urmm..

ramai yang cakap tak bagus.. tapi dealer merata-rata... haish~
huhu..
member-member yang nak beli laptop baru, mintaklah pandangan aku..

"laptop mana ok?"
"apa laptop yang paling best?"

so first statement aku, mesti cakap,

"jangan beli "

"sebab pe?"

actually, x berapa nak pastikan sangat.. reason-reason yang kuat..
tapi ape yang boleh aku cakap nie senang rosak.. awal-awal gune memang menjadi pujaan, tapi lama kelamaan.. huhu...

so.. aku cakap ngan diorang-diorang nie amik



tapi kalau budget lebih boleh amik

,

,

(DELL)

atau
.



WALAUCAMNEPUN kat catalog



die ade statistik yang


show realiablity score untuk laptop-laptop nie..




gak di approve paling tahan lama dari segi gegaran, tekanan dan sebagainya.

keylah tutup pasal cerita mempromosikan



bukan aku dapat pape pun haha...



berbalik kepada cerita member aku yang tanye laptop mana bagus..
yang paling lama bertanya dua orang nie.. sorang duk KAJANG sorang duk NILAI..

selepas diorang puas bertanya.. dan aku pun puas memberi komen..
last-last...

juga menjadi pilihan dyorang! haha.. siot je kan...
papehal pun aku tumpang gembire sebab dyorang dpat laptop baru...
aku je tak..
untuk korang.. jaga baik-baik laptop tu..


p/s: dari segi processor.. korang 'menang' dalam pembelian

sebab