19 June 2011

Mengapa Perlu Beli Perfume Dengan Harga Mahal?

Rush by GUCCI
Sexy Grafity by ESCADA
Be Delicious by DKNY
Flight of Fancy by ANNA SUI
Live by JENIFFER LOPEZ
Hugo by HUGO BOSS
X-Centric by DUNHILL
Starwalker by MONTBLANC
Desire Blue by DUNHILL
Polo Double Black by RALPH LAUREN

Adakah kamu pernah menggunakan perfume-perfume di atas?
Berapa wang yang kamu harus laburkan untuk sebotol perfume nie?

Percaya tak kamu, kamu boleh dapat perfume yang sama bau nya
dengan harga yang jauh lebih murah?

untuk keterangan lanjut.. hubungi saya..
opps.. saya memang tidak akan meletakkan nombor telefon,
tapi saya akan benarkan pertanyaan di buat disini atau di facebook saya.

https://www.facebook.com/ayzal93 add saya dulu. (Propeser Honourable Joy)
send kat wall saya pertanyaan.
ATAU
emel no telefon anda, nama, dan jenis perfume yang anda guna dan mahu tanya.
saya akan membalas secepat mungkin.
ayzal93.smashingboyz@gmail.com

1 comment: