11 June 2011

Penyesalan!

“walaupown aq dh bg igtn uh kt dy,tp dy stilll ttap dgn cre dy...
dy still nk ikot cre dy...dy create rmai bezfwen gurl dgn hrapan slah sorang dr diowg mrupakan jdoh allah utk dy....huh...sbnrnye aq xbpe berkenan sgt dgn cre dy ni....bkan sng....aq tkot rmai ag yg terluka dgn cre dy ni...”
“aq xtw nk cter kt spe ag...
perit tol raseny.....
aq dh xley tahan ag.....
yg xbley bla...sng je dy ckp....lupekn psal hbgn kte mse kt skola dlu...jdkn pmblajaran dan pengajaran yg xtermsuk dlm silibus kpm...sng gler dy ckp cm2....sng gler dy lupekn sume uh...
dan sng gler dy dpt pnggntiny...huh...
ya allah....bsar btol dugaan ko kli ni....xpnah aq rse sesedih ni...xpnah aq rse sekecewa cmni spnjg hdup aq....huh....
aq pnat la dot....mgkn ko akn slahkn aq sbb xlepas kn dy hbis2....
tp bkan aq yg nak dot....aq mmg xske laki yg mcm 2...dy mmg pndai bermain kata2....mnis dbibir pndai bermain lidah....”


Saya TERHARU AWAK.. walaupun ayat nie sebelum awak dengar penjelasan saya kan.. tapi.. saya hargai awak!.. betol kate awk..
dn telah terjadi.. "
aq tkot rmai ag yg terluka dgn cre dy ni.."

semoga saya tidak akan membuat khilaf lagi.. INSYAALLAH..


Saya akan TEGAS! Macam awak nak...

No comments:

Post a Comment